قیمت روز کامودیتی‌ها ۱۱ آبان ماه ۱۴۰۱/ دلار و سکه روی مدار صعودی

سکه امامی ۳۳۶ هزار تومان و ربع سکه ۱۰۰ هزار تومان گران‌تر شدند.

صدای بورس ـ زهرا رشوند؛ نفت برنت امروز با رقم ۹۵ دلار و ۱۲ سنت داد و ستد شد که نسبت به روز گذشته که ۹۴ دلار و ۲۲ سنت بود، ۹۰ سنت افزایش پیدا کرده است.

براساس این گزارش، اونس نیز با رقم ۱۶۵۴ دلار و ۸۹ سنت معامله شد که در مقایسه با روز قبل که ۱۶۴۷ دلار و ۲۲ سنت بود، ۷ دلار و ۶۷ سنت بیشتر شده است.

این گزارش می‌افزاید: اما سکه امامی امروز با رقم ۱۵ میلیون و ۷۰۵ هزار تومان خرید و فروش شد که نسبت به روز گذشته که ۱۵ میلیون و ۳۶۹ هزار تومان بود، ۳۳۶ هزار تومان گران‌تر داشته است.

طلای ۱۸ عیار نیز امروز با ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان افزایش، به رقم یک میلیون و ۳۹۲ هزار و ۱۰۰ تومان رسید.

همچنین ربع سکه امروز با رقم پنج میلیون و ۴۵۰ هزار تومان معامله شد که نسبت به دیروز که پنج میلیون و ۳۵۰ هزار تومان بود، ۱۰۰ هزار تومان جهش قیمتی داشته است.

در بین کامودیتی‌ها، امروز دلار و یورو هر کدام با ۲۹ هزار و ۴ تومان داد و ستد شدند که در مقایسه با روز گذشته به ترتیب ۲۰ و ۳۰ تومان افزایش داشته‌اند. همچنین معاملات توافقی دلار در بازار ارز امروز با بهای ۳۱ هزار و ۵۸۵ تومان کار خود را آغاز کرد.

کد خبر 461937

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • عرضه اوراق قیمت سکه را کاهش می دهد؟

    عرضه اوراق قیمت سکه را کاهش می دهد؟

    رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران در رابطه با موضوع عرضه اوراق سکه در بورس، ضمن تاکید بر اینکه، اعلام قیمت اوراق در بورس از یکسو و کنترل نرخ ارز در بازار از سوی دیگر، قطعا تاثیر مثبتی بر قیمت سکه در بازار خواهد داشت، پیش‌بینی کرد که چنانچه با قیمتی پایین‌تر از قیمت سکه در بازار عرضه شود، قیمت سکه در بازار را هم کاهش خواهد داد و به ثبات آن منجر می‌شود.

  • قیمت طلا باز هم صعود می کند؟

    قیمت طلا باز هم صعود می کند؟

    جهش طلا از پایین‌ترین سطح دو سال اخیر و به دنبال آن افزایش حدود سه درصدی در روز جمعه، شتاب صعودی قوی را در میان تحلیلگران وال‌استریت ایجاد کرده است. با این حال، برخی همچنین اعتقاد دارند که این فلز گرانبها هنوز باید برای معکوس‌کردن روند نزولی چند ماهه خود کار انجام دهد.

  • آینده روشن برای قیمت طلا

    آینده روشن برای قیمت طلا

    قیمت طلا در روز جمعه نزدیک به ۵۰ دلار افزایش یافت زیرا آخرین گزارش مشاغل ایالات‌متحده برخی از پیام‌های متفاوت فدرال‌رزرو را روشن کرد و چین از کاهش احتمالی سیاست کووید صفر خود خبر داد.

  • قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز

    قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز

    امروز در بازار آزاد تا این لحظه قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم یک‌میلیون و ۴۳۱هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۶میلیون و ۳۰۰هزار تومان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =